GRY

wtorek, 11 maja 2010

10zdjęcie

Zostałam zaproszona do zabawy w dziesiąte zdjęcie przez Katarzynę. I tu mam problem ponieważ według zasad mam znaleźć w komputerze najstarsze zdjęcie. No i cóż zrobić gdy ja co jakiś czas czyszczę dysk bo haha zaśmiecam fotkami różniastymi więc od czasu do czasu zgrywam je na płyty.
Więc moim najstarszym zdjęciem będzie zdjęcie z 2009 roku

Przedstawia ono mnie i mojego synka na zlocie mam z dziećmi i ich rodzinami z forum internetowego. Cudowne wspomnienia, super przeżycia
No i w tym roku też się spotkamy.
Jeżeli ktoś chętny relacji ze spotkania to zapraszam tutaj:OBLĘŻENIE PIASKOWNICY

teraz moja kolej zaprosić trzy osoby, problem mam bo, że tak powiem nie znam jeszcze za wiele osób ;)
Zapraszam
Wiki
Barbarę
Kamilę

5 komentarzy:

  1. Dziekuje za zaproszenie do Piaskownicy ... ale tam widze same młode mamy, a ja niedługo będe babcią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo rozumiem o co chodzi w tej zabawie i gdzie trzeba wkleic to stare zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiki mojego zdjęcia nie masz nigdzie wklejać, tylko swoje na swoim blogu najstarsze które masz w komputerze i opis tegoż zdjęcia swojego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za dodatkowa informację. Teraz rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. O ile dobrze kojarzę to miałam przyjemność obejrzeć więcej zdjęć z tego zlotu:) Są naprawdę świetne:) A maluszki wszystkie śliczne, w tym roku dzieciątka już nie takie małe, bo o rok starsze a one tak szybko rosną:) Ale z pewnością zabawa będzie lepsza niż w zeszłym roku, hihihi dzieciaczki sobie porozmawiają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wpis :-)